מערכת ניהול פניות באתר התמיכה של צוות המחשוב בפקולטה להנדסה

שלום רב,

על מנת לשפר את השירות בנושאי המחשוב בפקולטה להנדסה הותקנה מערכת ניהול פניות.
המערכת מאפשרת לפתוח פניה חדשה בנושאי מחשוב, לבצע מעקב לגבי פניות קיימות\היסטוריות ולהישאר מעודכנים לאורך כל תהליך הטיפול.

הקישור למערכת נמצא באתר התמיכה של הפקולטה:

http://www.eng.biu.ac.il/helpdesk/tech-support/

תהליך פתיחת פניה פשוט ומצריך מספר פרטים בסיסיים בלבד:

  • כתובת דואר אלקטרוני
  • מספר טלפון
  • הסבר קצר על מהות התקלה\פניה

החל מהיום אם ברצונכם לפתוח פניה בנושאי מחשוב אנא השתמשו במערכת זו, במקרים דחופים המצריכים טיפול מיידי ניתן להשיג את צוות התמיכה במייל או בטלפון.

תודה רבה על שיתוף הפעולה!

צוות מחשוב
הפקולטה להנדסה