ברכות לפרופ' אלכס פיש לרגל זכייתו בפרס מרצה מצטיין לתשע"ו
ברכות לפרופ' אלכס פיש, חבר סגל בפקולטה להנדסה, שנבחר כמרצה מצטיין באוניברסיטה.
פרופ' פיש הנו ראש המסלול לננו-אלקטרוניקה, ומחקרו עוסק בתכנון של שבבים ננומטריים עם דגש על יעילות אנרגטית, אבטחת חומרה וביצועים גבוהים.
טקס המצטיינים נערך היום בשעה 10:00.
כל הכבוד, יישר כוח
