ברכות לפרופ' אלכס פיש לרגל זכייתו בפרס מרצה מצטיין לתשע"ו

ברכות לפרופ' אלכס פיש, חבר סגל בפקולטה להנדסה, שנבחר כמרצה מצטיין באוניברסיטה.

פרופ' פיש הנו ראש המסלול לננו-אלקטרוניקה, ומחקרו עוסק בתכנון של שבבים ננומטריים עם דגש על יעילות אנרגטית, אבטחת חומרה וביצועים גבוהים.

טקס המצטיינים נערך היום בשעה 10:00.

כל הכבוד, יישר כוח