ייעוד

"העצמת מהנדסים, ממציאים ויזמים למען עתיד בר קיימא"

בפקולטה להנדסה, המשימה שלנו היא לטפח סביבת למידה דינמית ומכילה המטפחת את צמיחתם של אנשים יצירתיים, מהנדסים מיומנים ויזמים בעלי חזון. אנו מחויבים לספק חינוך מקיף ומתקדם אשר מצייד את התלמידים שלנו עם הידע, הכישורים והלך הרוח העדכניים הדרושים להתמודדות עם אתגרים מורכבים ולהניע חדשנות במגוון רחב של דיסציפלינות.

בהנחיית העקרונות של מצוינות, שיתוף פעולה ואחריות אתית, אנו מחויבים ל:

מצוינות אקדמית: אנו שואפים להקפדה אקדמית, ומשפרים ללא הרף את תכנית הלימודים שלנו כדי לשלב את ההתקדמות העדכנית ביותר בהנדסה וטכנולוגיה. הפקולטה שלנו, המורכבת ממומחים וחוקרים מוכשרים, מסורה לספק חינוך באיכות גבוהה שמכינה את התלמידים להצטיין בנוף גלובלי המתפתח במהירות.

חדשנות ומחקר: אנו מקדמים תרבות של חדשנות, מעודדים סטודנטים וסגל לפרוץ את גבולות הידע באמצעות מחקר פורץ דרך, פרויקטים יצירתיים ושיתוף פעולה בין-תחומי. על ידי טיפוח סביבה שבה רעיונות משגשגים, אנו תורמים להתקדמות הנותנת מענה לאתגרים חברתיים ומניעה צמיחה כלכלית.

למידה מעשית: אנו שמים דגש על למידה חווייתית, ומספקים הזדמנויות לתלמידים ליישם מושגים תיאורטיים על תרחישים בעולם האמיתי. המעבדות המתקדמות שלנו, חללי העיצוב והשותפויות בתעשייה מאפשרות לתלמידים לפתח מיומנויות מעשיות, לטפח את היצירתיות שלהם ולפתח הבנה עמוקה של עקרונות הנדסיים.

יזמות ומנהיגות: אנו מטפחים את רוח היזמות על ידי הקניית חוש עסקי, איכויות מנהיגות והערכה למיזמים מונעי חדשנות. התלמידים שלנו מעודדים לפתח את הכישורים הרכים הדרושים כדי ליצור ולהוביל מפעלי הי טק התורמים באופן חיובי לחברה ולכלכלה.

פרספקטיבה גלובלית: אנו מאמצים גיוון ומטפחים פרספקטיבה גלובלית, ומכינים את התלמידים לעבוד ביעילות במסגרות רב-תרבותיות ובינלאומיות. אנו מעודדים אינטראקציות בין-תרבותיות, שיתופי פעולה בינלאומיים וחשיפה לאתגרים גלובליים כדי להרחיב את האופקים של התלמידים ולשפר את יכולת ההסתגלות שלהם.

אחריות חברתית: אנו מסורים לפרקטיקות הנדסיות אתיות המעניקות עדיפות לרווחתם של אנשים, קהילות והסביבה. לבוגרים שלנו יש תחושה של אחריות חברתית, המבטיחים שלתרומתם תהיה השפעה חיובית ובת קיימא על החברה.

למידה לכל החיים: אנו מכירים בכך שמסע הלמידה משתרע מעבר לכיתה. אנו מחויבים לספק משאבים והזדמנויות לפיתוח מקצועי מתמשך, ולאפשר לבוגרים שלנו להישאר בחזית התחומים שלהם ולהישאר לומדים לכל החיים.

 

על ידי אימוץ העקרונות הללו, הפקולטה להנדסה איתנה במשימתה להעצים את הדור הבא של מהנדסים, הממציאים ויזמים שיעצבו עתיד בר קיימא ומשגשג לכולם.