עשו טוב - יהיה טוב

עשו טוב - יהיה טוב
תאריך

הסטודנטים והסטודנטיות משנה ב' בפקולטה להנדסה תרמו השנה תרומה נדיבה למחלקה האונקולוגית של בית החולים "שיבא" תל השומר. הגברת זהבה (זהבית) צבי, מרצה בקורסים פונקציות מרוכבות ומד"ח מספרת

"שלום דינה היקרה,

ברצוני לספר על התרומה הנדיבה והמרגשת של הסטודנטים בפקולטה להנדסה בשנה ב' תש"פ עבור בית החולים "שיבא" תל השומר- המחלקה האונקולוגית.

בסוף סמסטר א', קצת לפני תחילתה של תקופת הקורונה ובסמוך למועדי א' פנו אלי מהועד וביקשו ממני לעשות להם מרתון של כמה שעות בקורסים פונקציות מרוכבות ומד"ח.

כמובן שהסכמתי אך הם התנו זאת תמורת תשלום סימלי מכל סטודנט. הסברתי כי מעולם לא לקחתי תשלום עבור עזרה לסטודנטים שלי ואיני מוכנה לקבל הכסף.

לאחר המרתון ניגש אלי נציג הועד בכדי להעביר אלי התשלום. שוב הסברתי כי איני לוקחת את הכסף ושיחזיר אותו חזרה לכולם, אך הוא התעקש ואמר שהגעתי ביום חופש שלי רק עבורם והם רוצים להוקיר תודה על כך ומאוד מעריכים אותי.

לכן החלטנו לעשות מעשה טוב ובשיתוף פעולה יוצא מן הכלל שלי ושל הסטודנטים החלטנו לתרום הכסף!

באותה העת, חג פורים התקרב ובכספי הסטודנטים נקנו משלוחי מנות לילדים,ממתקים, צעצועים לילדים, מדבקות וטושים.

משלוחי המנות חולקו בשתי מחלקות שבחרתי בבית החולים "שיבא" תל השומר: במחלקה אונקולוגית לילדים ובמחלקה האונקולוגית למבוגרים -המחלקה בה אושפזה אחותי ע"ה אשתקד.

לא יכולה לתאר במילים את החיוך שהעלתם על פניהם של החולים ברגע שקיבלו את משלוחי המנות.

אני רוצה לאמר תודה גדולה לכיתה המדהימה שלי, על הנחישות והכרת הטוב העצומה שלכם אלי ובזכות זה זכיתם לעשות מצווה גדולה ולשמח חולים בחג הפורים ובתקופת הקורונה.

מצרפת תמונות ותמונה כיתתית שלנו בסיום הקורס מד"ח.

בע"ה שתמיד נזכה להיות מהנותנים ולהמשיך לעשות חסדים וטוב לזולת. 

בשורות טובות,
זהבה(זהבית) צבי"

תאריך עדכון אחרון : 15/09/2020