מלגות מצטיינים

מלגת מנהיגי שוליך

מלגת מנהיגי שוליך

 

המלגה הוקמה על ידי סימור שוליך, איש עסקים ופילנתרופ יהודי-קנדי ומטרתה לעודד צעירות וצעירים בישראל לבחור בלימודים אקדמיים בתחומי המדעים, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה.

אם את או אתה רואים עצמכם כחלק ממנהיגות ומנהיגי העתיד של מדינת ישראל והקהילה בה אתם חיים. אם מלבד הרצון ללמוד ולצמוח ברמה האישית אתם מחפשים איך לתת חזרה ולפעול לשיפור וקידום החברה הישראלית. אם אתם רואים עצמכם כיזמים שבונים ומקימים חברות, זהו המקום עבורכם !

בנוסף לקבלת המלגה, יש אפשרות להשתתף בתוכניות העשרה במהלך השנה האקדמית, וכמובן להצטרף לקהילת מנהיגות ו- "מנהיגי שוליך". רק קומץ מכלל המועמדות והמועמדים נבחרים להיות "מנהיגי שוליך".

סכום המלגה עומד על 40,000 ש”ח לשנת לימודים.  160,000 ש”ח לתואר של ארבע שנים, או 120,000 ש”ח לתואר של שלוש שנים.  אורך התואר מוגדר על ידי מוסד הלימודים.

מוזמנים להגיש מועמדות למלגת "מנהיגי שוליך":

  • מועמדים מצטיינים במיוחד (פסיכומטרי מעל 710 וממוצע בגרויות של 110), המתחילים את שנת הלימודים הראשונה באוניברסיטה
  • במקצועות המדעים, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה

חובה לעמוד בשני הקריטריונים.

ההרשמה למלגה  לשנה"ל תשפ"ה תפתח ב- 1/3/2024

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 15/6/2024

לפרטים נוספים לגבי מלגת מנהיגי שוליך, לחץ כאן

 

אילנות - תכנית המצטיינים לתואר ראשון של אוניברסיטת בר-אילן

מלגת אילנות

 

תכנית "אילנות" הינה מסלול יוקרתי למועמדים מצטיינים לתואר ראשון המשתייכים לאלפיון העליון של המועמדים ללימודי תואר ראשון, כלומר בעלי פסיכומטרי 740 ומעלה וממוצע בגרויות 110+.

השתתפות בתכנית זו מקנה פטור מלא משכר לימוד, מלגת קיום שנתית בגובה 12 אלף ₪, ליווי אקדמי אישי וחנייה בקמפוס (לבעלי רכב הרשום על שמם).

לשאלות וליצירת קשר ניתן לפנות לגב' תאיר גבע, מרכזת תכנית "אילנות", בטלפון 03-5317808 או במייל Ilanot.Vir@biu.ac.il

לפרטים נוספים לגבי התוכנית לחצו כאן

"מלגת רקטור"

"קרן הרקטור לתלמידים מצטיינים" מעניקה מלגות עידוד למועמדים מצטיינים חדשים בלבד בעלי ממוצע גבוה בבגרות ובפסיכומטרי ללא קשר למצבם הכלכלי וללא צורך בפניה מיוחדת. מועמדים מתאימים יקבלו הודעה אוטומטית על זכאותם למלגה. היקף המלגות והקבוצות הזכאיות מותנה בגובה המקורות הכספיים שיוקצו

לפרטים נוספים לגבי התוכנית לחצו כאן

 

"מועדון 700"

מועדון 700

תכנית המצוינות "מועדון ה-700" מהווה מסגרת גג לסטודנטים המצטיינים לתואר ראשון בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר-אילן.

ההצטרפות לתוכנית מוצעת למועמדים ללימודים בפקולטה על בסיס מצוינות אישית  - ציון פסיכומטרי מעל 700, ציוני בגרות גבוהים והישגים נוספים.

מטרת התוכנית לטפח את המצוינות האקדמית של סטודנטים מצטיינים ולהקנות להם מיומנויות וכישורים שיסייעו להצלחתם במסלול הקריירה. מעבר לפיתוח מצוינות בלימודים ובמחקר, שמה התוכנית דגש חזק על פיתוח אישי בתחומים כגון יזמות, ניהול, מנהיגות, יצירתיות, ומעניקה למשתתפים בה פעילויות העשרה בתחומי התרבות, המוזיקה, הפסיכולוגיה, ועד חינוך וספורט. התוכנית פועלת למשיכת הסטודנטים הטובים ביותר ללימודי תואר שני בפקולטה, באמצעות מנטורינג אישי של חברי הסגל ותלמידי מחקר מהמעבדות השונות בפקולטה. בנוסף, חברי המועדון יזכו גם למלגת עידוד במהלך התואר הראשון.

חושבים שאתם מתאימים  ?פנו אלינו