טקס מצטייני הפקולטה

טקס מצטייני הפקולטה
תאריך

בתחילת חודש ינואר נערך בפקולטה טקס מצטייני דיקן ורקטור, בחסות חברת סיסקו. "התקופה הזו בין כותלי האוניברסיטה היא תקופה שלא תחזור על עצמה ולכן עלינו צריך להוציא ממנה את המירב" אמר בטקס אריה יהונתן פרידמן, נציג הסטודנטים הזוכים.

לתמונות מהאירוע

אריק, סטודנטשלום לכולם.
שמי אריק ואני סטודנט במסלול הנדסת מחשבים.
ברשות גב' דינה ימיני ראש מנהל הפקולטה להנדסה ופרופ' זאב זלבסקי דיקן הפקולטה, וברשות מר אבירן קדוש נציג חברת סיסקו, ארצה לברך את הסטודנטים שהגיעו למעמד זה.
אפתח בציטוט מן המקורות:
במסכת מגילה כתוב:
"אמר ר' יצחק: אם יאמר לך אדם: 'יגעתי ולא מצאתי' - אל תאמין; 'לא יגעתי ומצאתי' - אל תאמין; 'יגעתי ומצאתי' – תאמין"
כלומר: מי שמתאמץ (ורק מי שמתאמץ) מצליח.
כל הסטודנטים שנוכחים במעמד זה, וודאי יודעים כי מעבר לפוטנציאל כזה או אחר שיש להם, אשר אינו תלוי בבחירתם האישית, מה שהביא אותם למקום בו הם נמצאים כיום הוא בראש ובראשונה ההשקעה המתמדת שהם בוחרים באופן מודע להשקיע כדי להצליח. לעתים, לסטודנטים מצטיינים יש נטייה לא לזקוף לעצמם את ההצלחה שלהם – אך עליכם לזכור שאם אתם נוכחים במעמד זה – זה בזכות ולא בחסד – הודות למאמציכם במהלך השנה החולפת, ולא הודות לדבר אחר חוץ מזה.

כולנו זוכים ללמוד תואר אשר פותח ועתיד לפתוח לנו דלתות רבות – בין אם בעולם המקצועי ובין אם בעולם האקדמי (אם יצליחו לשכנע אותנו להישאר לתארים נוספים). התקופה הזו בין כותלי האוניברסיטה היא תקופה שלא תחזור על עצמה ולכן עלינו צריך להוציא ממנה את המירב. ההנדסה נוגעת בכל תחומי החיים ובתור מהנדסים יש לנו את היכולת – והמחויבות - להשפיע באותם התחומים – השמיים הם הגבול. אני מאחל לכולנו שנשכיל לעשות בחירות נכונות ושנצליח לרתום את ההישגים שלנו לטובת הכלל.

ארצה בקצרה לספר על החוויה האישית שלי מהפקולטה להנדסה. ההחלטה לבוא לפקולטה הייתה החלטה פשוטה. ראיתי מקום מקצועי, עם סגל נפלא וסטודנטים שנכונים לעזור אחד לשני. לאחר יותר מ3 שנים בפקולטה, אני יכול להעיד שקיבלתי החלטה מעולה. אני רואה איך אני וחבריי רכשנו כלים רבים שישמשו אותנו בעתיד. כמו כן, נוצרו בינינו הסטודנטים חברויות אמת שעתידות להחזיק במשך שנים רבות.

לסיום, ארצה להודות לסגל האקדמי והמנהלי, על היותם קשובים לצרכים שלנו, הסטודנטים. לכל בעיה שאנו הסטודנטים מציפים, הסגל יודע לתת פתרון – בין אם בפתיחת מקומות נוספים בקורסים, בין אם בהוספת קורסים וכדומה. אני בספק רב אם יש עוד פקולטות שהקשר בין הסגל האקדמי והמנהלי ובין הסטודנטים הוא כ"כ הדוק. ארצה להודות גם למשפחות ולחברים שנוכחים באירוע זה, שתמיכתכם בנו היא זאת שמאפשרת לנו להמשיך ולהצטיין.
ארצה לנצל את הבמה גם כדי להודות ל"סיסקו" שנתנו את חסותם לאירוע זה. השילוב בין העולם האקדמי ובין התעשייה הוא שילוב חשוב ומבורך ואנו שמחים מאוד כי אתם נוכחים בטקס זה יחד אתנו. תודה רבה.
אחרונים חביבים, סטודנטים יקרים הנוכחים במעמד זה – אברך אתכם ואת עצמי, כי נמשיך להצליח בלימודים ובכל דרך אשר נחליט לצעוד בה בהמשך.
בהצלחה.

(מתוך דברים שנשא אריה יהונתן פרידמן, נציג הסטודנטים בטקס מצטייני רקטור ודיקן של הפקולטה להנדסה, בשיתוף חברת Cisco System).

לתמונות מהאירוע

תאריך עדכון אחרון : 11/01/2022