הצצה אל כנס הבוגרים

הצצה אל כנס הבוגרים
תאריך

כנס הבוגרים שנערך בתחילת החודש, בסימן חגיגות 20 שנה לפקולטה להנדסה, היה הצלחה אדירה. הפקולטה שהחלה את דרכה בתוך משרד קטן - הפכה לאחת מהפקולטות המוצלחות והמושקעות בישראל, שמוציאה מקרבה אינספור כישרונות עולים בתחומי המדע, המחקר וההנדסה. "אנחנו באולטרה מרתון והמסע רק התחיל", אמר על כך דיקאן הפקולטה, פרופ' זאב זלבסקי. 

סיבה נוספת לחגיגה נרשמה כאשר עלה לבמה ד"ר אסף שחמון, בוגר הפקולטה שהכריז כי הסטארט אפ שלו, המבוסס על פטנטים שפיתח בפקולטה, גייס כעת 15 מיליוני דולרים. מדובר בחברת  Zsquare המייצרת אנדוסקופ חד פעמי זעיר שיכול לשמש למגוון רחב של אינדיקציות רפואיות.
הפקולטה להנדסה, שהחלה את דרכה בתוך משרד קטן, צמחה לכדי ארבעה בניינים והפכה לאחת מהפקולטות המוצלחות והמושקעות בישראל, שמוציאה מקרבה אינספור כישרונות עולים בתחומי המדע, המחקר וההנדסה. 

בכנס בירכו נשיא האוניברסיטה הרקטור פרופ' אמנון אלבק, המנכ"ל זהר ינון, דיקן הפקולטה להנדסה פרופ' זאב זלבסקי וראש מנהל הפקולטה להנדסה ומכון ננו טכנולוגיה, הגב' דינה ימיני. השר לשעבר והיזם יזהר שי נשא הרצאה בנושא "ההזדמנויות והאתגרים העומדים בפני יזמי הדור הבא בחברות ההייטק הישראליות. אומן החושים ליאור סושרד הפליא במופע מלוא עוצמה, שבמהלכו שיתף סטודנטים ובוגרים. 
זהר ינון, מנכ"ל האוניברסיטה פתח את האירוע ואמר: "חווים צמיחה אדירה בפקולטה בשנים האחרונות הודות למייסדים והמצוינות המחקרית והאקדמית. במסגרת הסכם רמת-גן בר אילן 2040 שהכרזנו עליו לאחרונה, נקים בסמוך לפקולטה פארק מדע שיתפרס על שטח של 10,000 מ"ר. 
דיקן הפקולטה להנדסה פרופ' זאב זלבסקי הוא מראשוני החוקרים בפקולטה, הוא בוחר להסתכל קימה ואמר: "אנחנו באולטרה מרתון והמסע רק התחיל. נכפיל את עצמנו.
השר לשעבר והיזם יזהר שי סיכם בנאומו את השנה האחרונה בהייטק ואמר: "אנחנו ביציאה משנת שיא בכל מה שקושר להייטק הישראלי. שנת שיא בהשקעות. 26 מיליארד דולר הושקעו בהייטק הישראלי וזה הכול בגלל ההון האנושי". 

צילום: שלומי מזרחי

1 2
3 5
6 7

 

תאריך עדכון אחרון : 27/03/2022