ברכות להלל חגי דיאמנדי אשר זכה בשתי מלגות יוקרתיות בתוך חודש אחד בלבד

ברכות להלל חגי דיאמנדי אשר זכה בשתי מלגות יוקרתיות בתוך חודש אחד בלבד
תאריך

לא ייאמן: הלל חגי דיאמנדי זוכה בשתי מלגות יוקרתיות בתוך חודש אחד בלבד: מלגת רוטשילד מטעם קרן יד הנדיב ובמלגת פולברייט מטעם קרן חינוך ארצות הברית-ישראל.
חגי, בן 34 מגבעת שמואל, נשוי לגילה (רופאת משפחה) ואב לשלוש בנות (אורי, מרב ונילי). בקיץ שעבר סיים עשור בפקולטה, בהן למד את כל התארים: תואר ראשון בהנדסת חשמל (אופטיקה ועיבוד אותות), ותארים שני ושלישי במסלול לאלקטרואופטיקה תחת הנחייתו של פרופ' אבי צדוק.

בעבור מה זכית? כמה מילים אודות המחקר.

"הזכייה מבוססת בעיקר על היסטוריית העבודה במהלך הדוקטורט - פרסומים, כנסים, מלגות, וכו', ועל ההצעה למחקר בפוסטדוק. במהלך הדוקטורט בהנחיית פרופ' אבי צדוק עסקתי באינטראקציות בין גלי אור לרעידות מכאניות של מבנים בהם הם מתקדמים (עסקנו בעיקר בסיבים אופטיים) - הדרך לתכנן את האינטראקציות הללו, וכיצד ניתן לשלוט בהן ולהפיק מהן מידע אודות הסביבה המקיפה".

מה אתה חושב על הפקולטה להנדסה?

"הפקולטה להנדסה הינה מקום חם ומשפחתי, המאפשר למצות את פוטנציאל הלמידה תוך תמיכה מלאה של הסגל האקדמי ושל החברים לספסל הלימודים. ברצוני להודות לסגל הפקולטה, הן האקדמי - המרצים השונים, והן המנהלי - ראש המנהל דינה ומזכירות הפקולטה על העזרה והדלת הפתוחה לאורך הדרך. תודה מיוחדת למנחה שלי פרופ' אבי צדוק, שלימד אותי כ"כ הרבה, מקצועית ואישית, ועל הדאגה שלו להצלחה של כל אחד מחברי קבוצת המחקר. וכמובן, תודה לחברי קבוצת המחקר שהיו שותפים ועזרו לאורך הדרך, ובפרט לדוקטור יוסף לונדון ולגיל בשן על 6 שנים נפלאות של חברות, סיעור מוחות, שיתוף פעולה ומחקר משותף.

"תודה רבה למשפחתי היקרה, לאשתי ולהוריי על התמיכה והדחיפה לאורך הדרך, וכמובן - תודה לבורא עולם".

תאריך עדכון אחרון : 16/03/2022