קונצרט סוף השנה של מועדון 700

קונצרט סוף השנה של מועדון 700
תאריך

קונצרט סוף השנה החגיגי של מועדון 700 יערך ביום חמישי 30.6 בשעה 20:00 במחלקה למוזיקה, וכולכם מוזמנים.

להרשמה
 

הנכם מוזמנים לקונצרט סוף שנה חגיגי של מועדון ה-700 של הפקולטה להנדסה. הקונצרט יתקיים ביום חמישי, א' תמוז (30/6/22), בשעה 20:00 במחלקה למוזיקה. בקונצרט ינגנו סטודנטים להנדסה ויהיו לא מעט הפתעות מוזיקליות. הכניסה היא חופשית, אך נדרשת הרשמה מראש בלינק שמופיע בפלייר המצורף. כיבוד יוגש לפני הקונצרט בשעה 19:30 וארוחת ערב קלה תסיים את האירוע. 
 
קצת על מועדון המוזיקה של מועדון ה-700 של הפקולטה להנדסה:
מועדון המוזיקה של מועדון ה-700 של הפקולטה להנדסה נוסד על מנת להעניק לסטודנטים מצטיינים להנדסה פעילות העשרתית ומעשית מתוך הבנה של יתרונותיה המתועדים של המוזיקה בשיפור רווחתם הנפשית והקוגניטיבית של העוסקים בה. במועדון מתקיימים במקביל שני מסלולים: מסלול לימודי נגינה עבור סטודנטים חסרי רקע במוזיקה, או בעלי רקע התחלתי בלבד בפסנתר ובגיטרה, ומסלול הרכבים בה מנגנים יחד סטודנטים במגוון הכלים שברשותם. השיעורים מועברים במסגרת קבוצתית על ידי סטודנטים נבחרים מהמחלקה למוזיקה. 
לאורך שנת הלימודים השתתפו הסטודנטים בכ-20 שיעורים, רכשו ידע תיאורטי וביצועי, ואף הופיעו בפני חבריהם למועדון ולפקולטה. מועדון המוזיקה של מועדון ה-700 פועל במתכונתו הנוכחית זו השנה הראשונה, לאחר שנות פעילות מוגבלת במהלך הקורונה.

להרשמה

תאריך עדכון אחרון : 28/06/2022