פרופ' שרון גנות זכה בפרס EURASIP Group Technical Achievement Award

פרופ' שרון גנות זכה בפרס EURASIP Group Technical Achievement Award
תאריך

ברכות לפרופ' שרון גנות, שזכה בפרס EURASIP Group Technical Achievement Award של איגוד עיבוד האותות האירופי לשנת 2022. הפרס הוענק לפרופ' גנות על תרומה מחקרית יוצאת דופן, תיאורטית ומעשית, לתחום עיבוד האותות והלמידה הסטטיסטית ביישומי עיבוד דיבור.

איגוד European Signal Processing-EURASIP, שבסיסו באירופה הינו אחד מהאיגודים החשובים בתחום עיבוד אותות בעולם כולו. האיגוד חרט על דגלו את קידום המחקר בתחום עיבוד האותות באירופה ומחוצה לה ואת שיפור התקשורת והחלפת הדעות בין קבוצות המחקר. האיגוד מנהל מספר כנסים (כולל כנס עיבוד האותות השני בגודלו בעולם) ונותן חסות אקדמית למספר כתבי עת חשובים בתחום (כשהמוציאים לאור הם Springer ו-Elsevier).

הפרס מוענק החל משנת 1999 לראש קבוצת מחקר על תרומה חשובה לתחום עיבוד האותות במשך שנים רבות. מדי שנה נבחר מדען בולט אחד לקבלת הפרס.

הפרס הוענק לפרופ' גנות על תרומה מחקרית יוצאת דופן, תיאורטית ומעשית, לתחום עיבוד האותות והלמידה הסטטיסטית ביישומי עיבוד דיבור. בחירתו של פרופ' גנות התבססה על מחקריו פורצי הדרך, על הקמת קבוצת מחקר גדולה ופעילה שכל בוגריה תופשים עמדות בכירות בתעשיה ובאקדמיה, ועל תרומתו הרבה לחינוך הדור הצעיר של המהנדסים בהוראה ובפתיחת תוכניות לימוד חשובות בתחום.

הפרס הוענק לפרופ' גנות בטכס הפתיחה של כנס הדגל של האיגוד European Signal Processing-EUSIPCO שנערך השנה בבלגרד, סרביה בחודש אוגוסט.

תאריך עדכון אחרון : 23/11/2022