סיכום האקתון 2023

סיכום האקתון 2023
תאריך
מרצה
מאת אופק אלדר

האירוע התחיל ביום חמישי בצהריים, ונגמר בשישי בבוקר. במהלכו 150 סטודנטים של הפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים של אוניברסיטת בר אילן חיפשו פתרונות טכנולוגיים, חומרתיים ותוכנתיים לבעיות שהוצגו. ההאקתון שילב מספר עולמות תוכן: עבודה עם מיקרו-בקרים (ESP32, ESP32-CAM) ורכיבים שונים, פרוייקטים בתחום התוכנה, AI, עיבוד תמונה, אלקטרואופטיקה, תקשורת, ננו-אלקטרוניקה ועוד. הסטודנטים התמודדו עם אתגרים הנדסיים לא פשוטים, מה שנתן להם טעימה מהתמודדות עם אתגרים הנדסיים בעולם האמיתי.

כשבועיים לפני האירוע ביצענו סדנאות מקצועיות לסטודנטים כהכנה להאקתון. בין היתר היו סדנאות בעבודה עם מיקרו בקרים ובפרט ESP32, ESP32-CAM, עבודה עם Cloud, היכרות עם עולם ה Embedded, סדנת Git, פיתוח אפליקציה ועוד שלל דברים שיכינו את הסטודנטים לשוק העבודה בצורה הטובה ביותר.

תודה לכלל הגורמים שלקחו חלק באירוע המדהים הזה:

חברת Cadence Design Systems שאירחו את האירוע ברמה הכי גבוהה שיש! תודה מיוחדת ל Tal Zigman ו - Michal Cola , על ההרמה הלוגיסטית ברמה הגבוהה ביותר ואירוח מדהים ובלתי מתפשר! 
תודה ל - Dani WunshOrit Greengrass , Tuval Biran ,Isar Ariel Nir YonaErez Bar-Nir ולכל מי שלקח חלק מחברת Cadence.

Faculty of Engineering Bar-Ilan University:
תודה מיוחדת לפרופ' Adam (Adi) Teman שחיבר בין הפקולטה לחברת Cadence והביא אותנו לשיתוף פעולה מדהים, וגם נמנה עם סגל השופטים בגמר ההאקתון.
תודה ל Dalit ziv michaeli (הכל יכולה!) שבלעדיה שום דבר לא היה זז.
תודה ל - Dina Yemini ופרופ' זאב זלבסקי שתמכו בתהליך לאורך כל הדרך!
תודה ל Hillel Kugler על התמיכה והשתתפות בסגל השופטים.

חברת CloudBuzz:
תודה ל - Natti Nachmias ו - Tomer Laniado על שיתוף פעולה מדהים ועל תרומה לסטודנטים בעולמות התוכנה וה - AI.

חברת Mafil L.T.D : על הקמת מערך הדפסה בתלת מימד ברמה הגבוהה ביותר. ותודה מיוחדת לOmri Iluz על ניהול המערך מקצה לקצה.

צוות ההנהלה:
תודה לTomer Kelman, על התמיכה לכל אורך הדרך, והתרומה הרבה לסטודנטים בעולמות העיבוד תמונה, עיבוד אותות ו - AI.
תודה מיוחדת ל - Eden Ofri ו - Ran Levi maor azoulay על ניהול מדהים של כל ה"מאחורי הקלעים" של האירוע. ובנוסף תודה על ביצוע של סנדאות העשרה לסטודנטים בתחומי החומרה, אפליקציה וענן ברמה מקצועית בלתי מתפשרת. ותודה ל - Liri Benzinou על סדנת Git מעולה לסטודנטים כהכנה להאקתון בפרט ולשוק העבודה בכלל.
תודה ל - Daniel Rabinak ו- דולב בן דוד על שותפות מדהימה לכל אורך הדרך. על התמיכה, הייעוץ, הליווי, גם בהכנות וגם באירוע עצמו. תודה ל - Noam Shemla על ניהול מקצועי ומדהים של השיפוט באירוע.

ותודה לכל מי שלקח חלק באירוע. מנטורים, שופטים, אנשי הלוגיסטיקה שבלעדיהם שום דבר לא היה זז, אנשים מחברות אחרות שבאו לתמוך, וכמובן תודה ל - 150 סטודנטים שהשתתפו באירוע.

תאריך עדכון אחרון : 25/06/2023