פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטה נפגש עם סטודנטים/יות במילואים ברמת הגולן

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטה נפגש עם סטודנטים/יות במילואים ברמת הגולן
תאריך

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן, נפגש עם סטודנטים וסטודנטיות במילואים ברמת הגולן והבטיח: "אנו שומרים על הגב שלכם כדי שתוכלו לבצע את המשימות החשובות בראש שקט".
לתרומות לקרן התמיכה בסטודנטיות ובסטודנטים המגויסים: https://bit.ly/3RhRUns

צפו בסרטון

פרופ' צבן, המשמש גם כיו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות, הבטיח לדאוג לכך שסטודנטים וסטודנטיות המשרתים במילואים, יסיימו את השנה האקדמית עם חבריהם. הסטודנטיות והסטודנטים שנמצאים במילואים כבר שבועות ארוכים, העלו לפני פרופ' צבן חשש מפני חזרת האוניברסיטאות ללימודים, בעוד הם ממשיכים בשירותם. פרופ' צבן, אמר להם כי בר-אילן התגייסה מהיום הראשון על מנת לתמוך במילואימניקים, וגם בסטודנטים ובסגל שפונו מביתם ונמצאים בחזית בעל כורחם. "אני מבטיח שלא נשאיר אף אחד ואף אחת מאחור. אנו שומרים על הגב שלכם כדי שתוכלו לבצע את המשימות החשובות שמוטלות עליכם, בראש שקט. מיטב המוחות בקמפוסים שוקדים על תוכנית חזרה ללימודים שתאפשר למילואימניקים להשלים את השנה האקדמית כמו כולם.

מאז תחילת הלחימה ב-7 באוקטובר, הנהלת אוניברסיטת בר-אילן העמידה קרן חירום לצורך מתן הטבות ומלגות לסטודנטים מגויסים. באמצעות הקרן שהוקמה, האוניברסיטה תעניק מענק בגובה 1,000-5,000 שקלים לכל סטודנט וסטודנטית שנמצאים בחזית. הסיוע כולל מלגות דיור ושכר לימוד, תמיכה רגשית ושעות תרגול נוספות במהלך שנת הלימודים.
לתרומות לקרן התמיכה בסטודנטיות ובסטודנטים המגויסים: https://bit.ly/jgive-facebook

תאריך עדכון אחרון : 26/11/2023