כנס PRIME בקפריסין בהובלת חוקרים ואנשי סגל מהפקולטה להנדסה

כנס PRIME בקפריסין בהובלת חוקרים ואנשי סגל מהפקולטה להנדסה
תאריך

כבוד בינלאומי לפקולטה להנדסה: את כנס PRIME בקפריסין (בחסות IEEE - האיגוד למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה), שמיועד להפגיש בין דוקטורנטים ולתת להם מקום להציג את המחקר שלהם בבמה בינלאומית וחוגג 19 שנים לקיומו – הובילו אנשי הסגל והחוקרים בפקולטה להנדסה בבר-אילן!

פרופ' אלכסנדר פיש מהפקולטה להנדסה בבר-אילן הוא ה-General Chair של הכנס השנה - "המנכ"ל". מדובר בתפקיד מאוד מכובד - רק חברי סגל או אנשי תעשייה ותיקים, מוכרים ומוצלחים מאוד מקבלים את הזכות ואת האחריות של ניהול כנס בינלאומי גדול. הכנס אורגן יחד עם Prof. Julio Georgio מאוניברסיטת קפריסין. פרופ' פיש וג'ורג'יו ניהלו את כל האספקטים השונים של הכנס, מבחירת מיקום, צוותי הניהול של הכנס, וניהול הכנס בפועל.

פרופ' אדם תימן מהפקולטה להנדסה בבר-אילן הוא ה-Program Chair- מעין "סגן נשיא" הכנס - אחראי על התוכנית ועל התוכן הטכני. גם זה מעמד מאוד מכובד שניתן רק לחברי סגל ואנשי תעשייה מוכרים ומוצלחים.

השנה, השתתפו בכנס צוות מכובד וגדול מהפקולטה להנדסה בבר-אילן: זה כלל חמישה מאמרים שהתקבלו לכנס (תחרותי) והוצגו על ידי דוקטורנטים מהפקולטה, וכן השתתפות של שישה נציגים מהפקולטה שהיוו Session Chair במושבי הכנס. ה-Session Chair זה מי שמנהל מושב של שעתיים וחצי בכנס, שבו מוצגים כשישה מאמרים על ידי החוקרים השונים.

תאריך עדכון אחרון : 24/06/2024