פרופ' גונן זינגר וד"ר שחר אלון זכו בתואר מרצה מצטיין לשנת תשפ"ד

Prof. Gonen Singer and Dr. Shahar Alon Awarded 2024 Outstanding Lecturer
תאריך

על ד"ר אלון אמרו המשובים שהוא "מנסה בכל הדרגים לגרום לנו להבין את החומר הנלמד, אכפת לו מאוד מהסטודנטים". על פרופ' זינגר נאמר: "מרצה מדהים, גם ברור ובהיר וגם אכפתי ונעים"

פרום' גונן זינגר וד"ר שחר אלון הם חלק מ-15 מרצים ומרצות שקיבלו השנה פרסי הצטיינות מאוניברסיטת בר-אילן. הקריטריונים לזכייה כללו, בין היתר, ציונים גבוהים בסקרי ההוראה, הובלת חדשנות בהוראה, את רמת הקושי בקורסים, מעורבות בנושא הוראה במחלקה, והנחיית סטודנטים וסטודנטיות בכל התארים.

ד"ר שחר אלון  מספר שבעקבות האתגרים של השנה הנוכחית, הוא עשה בחדרו מיני-הרצאות קטנות לקבוצות קטנות סטודנטים מילואימניקים. "זה היה מאוד מיוחד, זה סטודנטים וסטודנטיות שנה א', הם לא היו באוניברסיטה עד עכשיו, חלקם הגיעו ממש בשדה הקרב, והם באים ויושבים בחדר אחד עם השני והופכים פתאום להיות סטודנטים", הוא מספר. במשובים שקיבל ד"ר אלון כתוב, בין היתר: "שחר מנסה בכל הדרגים לגרום לנו להבין את החומר הנלמד, אכפת לו מאוד מהסטודנטים"; "שחר מאוד מסודר ומגיש את החומר בצורה ברורה"; "שחר תמיד דואג להביא איתו צעצועים או להדגים לנו את הדברים כדי שנוכל להבין את החומר טוב יותר. הוא יודע את החומר באמת לעומק ורואים לפי השאלות שהן מוסברות בצורה טובה גם מעבר לאותו נושא באותו רגע".

פרופ' גונן זינגר  משתף שיוצא לו מפעם לפעם לפגוש בוגרים שלו משנים עברו, במסגרת יעוץ שהוא נותן לחברות בתעשייה. "בכל פעם מרגש אותי מחדש לשמוע עד כמה הקורסים נתנו להם כלים להתמודד עם אתגרים ביום-יום. לא פחות מרגש שהם זוכרים לטובה את היחס האישי שתרם להצלחה שלהם. מספק מאוד לדעת שזוכרים אותך שנים רבות אחרי ושהשארת חותם חיובי", הוא מספר. המשובים שקיבל גונן כוללים קומפלימנטים כמו "מרצה מעולה"; "פשוט מרצה מדהים, גם ברור ובהיר וגם אכפתי ונעים"; "ענייני, לא מורח ולא רץ"; מסביר בצורה מסודרת את החומר, קשוב לשאלות"; מרצה מעולה, פעיל ומאוחד מרתק. מעביר את החומר בצורה מעניינת ומסביר מדהים. כן ירבו כמותו".

הפקולטה להנדסה מחויבת למצוינות בהוראה, ונחושה להעניק לסטודנטים ולסטודנטיות את הטוב ביותר, בפרט בשנה קשוחה ומרובת אתגרים כמו זו הנוכחית. אנו גאים בפרופ' גונן זינגר ובד"ר שחר אלון עד מאוד.

תאריך עדכון אחרון : 22/07/2024