Approximate Processors – Extending proximate computing abilities for conventional processors SW connection

הרחבת מעבדים ביכולות לחישוב מקורב– שיפור ביצועים באפליקציות הניתנות להקרבת דיוק

מספר פרויקט
905
סטטוס - הצעה
הצעה
אחראי אקדמי
שנה
2024
מסלול

הרקע לפרויקט:

המטרה הכללית היא ליישם מערכת יעילה אנרגטית למגוון אפליקציות המוגבלות במשאבים, חשבו על מעקב אחרי לווין בחלל, עיבוד תמונה בטלסקופ, מעקב אחרי מקורות ודוברים ברכיבי קצה או LIDAR שצריך להיות מאוד מאוד מהיר.

קירוב על חשבון מהירות הוא טריידאוף נפוץ. הפרויקט אב בנושא זה (חישוב מקורב על מעבדים) מכיל שני תתי פרויקטים: בשני הפרויקטים הסטודנטים נוגעים באבני בנין מסוימות ובונים וריאנטים אשר מבצעים את הפקודה הדרושה עם רמות שונות של "קירוב" או אי- דיוק בחישוב. הפרויקט הראשון (פרויקט זה) עוסק במחברים, מכפלים, מעלה בריבוע ו MACים והפרויקט השני מתמקד במודולו וחלוקה. בנוסף, הפרויקט השני שם יותר דגש על חיבור אפליקציות היעד והרצת BENCHMARKS ב C מעל" המעבד שלנו. כלומר אפליקציות המוכנות לספוג את השגיאה הרצויה.

מטרת הפרויקט:

רוב עבודות קודמות בתחום מי משו מעגלי קירוב או בחמרה ייעודית או בתכנה (מעל לאבסטרקציית "המעבד") אך נדיר ששילבו במעבד ובזאת זוג הפרויקטים האלו ייחודיים. כמו גם הגישה ההוליסטית של מתן מגוון פונקציונליות מקורבת שהמערכת תומכת בה ( בשונה מספרות קודמת בתחום ).

תכולת הפרויקט:

למידת סביבת המעבדים היחודית שלנו, קריאת לא מעט ספרות והגדרת ארכיטקטורה ומימוש הרחבות לפעולות המקורבות על בסיס המעבד (והקוד העילי המתאר אותן), כמו כן מימוש קוד מעטפת לספק השוואה ובדיקת יעילות בשפה עילית.

קורסי קדם:

קורס אריתמטיקה למחשב הכרחי

דרישות נוספות:

ידע קודם בסיסי בתכנות ותכן קוד \ אסמבלי, ותכן חמרה הינם יתרון.

מקורות:

מקורות מתקדמים ויותר ספציפיים יינת נו למועמדים רלוונטיים.

תאריך עדכון אחרון : 01/11/2023