ערב מחלקה בפקולטה להנדסה

An Evening at the Faculty of Engineering
תאריך

האירוע, שמטרתו להכיר ולגבש בעיקר את הסטודנטים והסטודנטיות החדשים, הופק ע"י מועצת הסטודנטים של הפקולטה, נערך בשבוע האחרון של הסמסטר, והיה כיף גדול

בתאריך 13.3 נערך ערב מחלקה של הפקולטה להנדסה, יוזמה של מועצת הסטודנטים בשיתוף אגודת הסטודנטים. היה אוכל, היו בירות, משחקי שולחן, קריוקי ועוד. "מדי שנה במהלך סמסטר א' מפיקה מועצת הפקולטה ערב מחלקה מושקע, שמכוון בעיקרו לתלמידי ותלמידות שנה א'", אומר אור שוחט, יו"ר שותף של מועצת הסטודנטים של הפקולטה. "מטרת הערב היא להפיג את המתח שנוצר בתחילת הלימודים, ולעזור לסטודנטים ולסטודנטיות להכיר חברים חדשים, שעם הזמן יהפכו לקבוצות למידה".

בניגוד לשנים קודמות, בהם נערך ערב המחלקה בתחילת הסמסטר – הפעם הוא נערך בשבוע האחרון שלפני תקופת המבחנים. "בגלל המלחמה, לא חשבנו שנכון לעשות אירוע כזה בתחילת שנה, ומיקמנו אותו בשבוע האחרון של הסמסטר, כדי לתת לסטודנטים ולסטודנטיות ערב אחד של כיף אחרון לפני יריית הפתיחה של תקופת המבחנים", מסביר שוחט. "אנחנו שמחים שיכולנו לשבור קצת את שגרת הלימודים השוחקת. קיבלנו פידבקים מאוד חיוביים מהסטודנטים, ושמחנו לראות איך כולם נהנים ומשתחררים".

לדברי שוחט, חברי מועצת הסטודנטים מחכים בקוצר רוח להתחיל את סמסטר ב', ולהוציא לפועל את כל התוכניות שנבנו עבורו. "מועצת הנדסה מאחלת לכל הסטודנטים תקופת לימודים מוצלחת, ולכל המילואימניקים שלנו שישמרו על עצמם ויחזרו אלינו בשלום".

תאריך עדכון אחרון : 28/03/2024