הזוכים במענקי ISF מטעם הפקולטה להנדסה

The Faculty of Engineering’s winners of the ISF grants
תאריך

בתחילת החודש הוכרזו לא פחות מ-50 זוכים מאוניברסיטת בר-אילן במענקי IFS מטעם הקרן הלאומית למדע, בסכומים של לא פחות מ-40 מיליון שקלים. בין הזוכים ארבעה מחברי הסגל של הפקולטה להנדסה.

המשך קריאה

במענקים בתחום מדעי החיים והרפואה, זכו פרופ' רחלה פופובצר ופרופ' דרור פיקסלר. פרופ' פופובצר זכתה במענק עבור מחקרה על ננו-חלקיקי זהב לגילוי מנגנונים ותפקוד של אקזוזומים כנשאים ממוקדי מטרה להובלה אל גידולים. פרופ' דרור פיקסלר זכה במענק עבור מחקרו, העוסק בפיתוח שיטה אופטית חדשה המסוגלת לחלץ מידע מעומק הרקמה על בסיס איסוף האור המפוזר ב-360 מעלות.

במענקים בתחום המדעים המדויקים והטכנווגיה, זכו פרופ' יוסי שור ופרופ' אמיר לשם. פרופ' שור זכה במענק עבור מחקרו, במסגרתו הוא מפתח מערכת מתקדמת וחסינה למפלי מתח לניהול מערכות השעונים וההספק במעגלים משולבים. פרופ' לשם זכה במענק עבור מחקרו על למידה שיתופית מבוזרת מעל ערוצים אלחוטיים: מתורת משחקים לפרוטוקולי רשת. בנוסף למענק מחקר, זכה פרופ' לשם גם במענק למטרות שת"פ בינלאומי.

הקרן הלאומית למדע תומכת במחקר פורץ דרך בישראל, תמיכה המוצעת לחוקרות ולחוקרים מכל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ, כמו גם ממכוני מחקר ומבתי חולים. התמיכה מוצעת על סמך מצוינות מדעית בתחומי הדעת השונים, ובהם מדעים מדויקים וטכנולוגיה, מדע ורפואה, מדעי החברה ומדעי הרוח.

תאריך עדכון אחרון : 28/08/2022