תואר ראשון בהנדסת חשמל (B.Sc)

הנדסת חשמל

התוכנית שלנו לתואר ראשון בהנדסת חשמל מחויבת להעניק לסטודנטים השכלה מקיפה המציידת אותם בידע, מיומנויות והיסוד האתי הנדרש כדי להצטיין כמהנדסי חשמל בנוף טכנולוגי המתפתח במהירות. המשימה שלנו היא ליצור למידה דינמית סביבה המטפחת חשיבה ביקורתית, חדשנות ותחושת אחריות אתית חזקה, המכינה את הבוגרים לתרום משמעותית לתחום הנדסת החשמל ולהתמודד עם אתגרים בעולם האמיתי.

עדיין לא מאוחר ללמוד עוד השנה, ההרשמה לסמסטר ב׳ ולתשפ״ה בעיצומה

לפרטים ולמידע נוסף 

התוכנית שלנו שואפת לספק בסיס ידע חזק, לקדם למידה מעשית, לעודד חדשנות, לפתח מיומנויות לפתרון בעיות, ללמד אחריות אתית, לעודד שיתוף פעולה בין-תחומי, לצייד בפרספקטיבה גלובלית, לספק בסיס המטפח למידה מתמשכת ויכולת הסתגלות, ללמד תקשורת ומיומנויות מקצועיות והכנה לקריירה.

על ידי הכלים האלו, אנו שואפים לייצר בוגרים שאינם רק מיומנים טכנית אלא גם בעלי היצירתיות, המודעות האתית והמיומנויות הבינאישיות הנחוצות כדי לתרום לקידום הנדסת החשמל, להניע חדשנות ולהשפיע לטובה על החברה.

מטרתה של תכנית הלימודים לתואר ראשון הינה להכשיר מהנדסי חשמל בשטחי הידע המודרני בתחום. בוגרי התוכנית יהיו כשירים להשתלב בתעשייה עתירת הידע או להמשיך ללימודים מתקדמים בקבוצות המחקר באוניברסיטאות המובילות. הלימודים מתוכננים לארבע שנות לימודים מלאות (8 סמסטרים). תכנית הלימודים הינה מובנית ומלאה (מקצוע חד-חוגי) ולפיכך לא ניתן ללמוד תכנית חלקית.

הלימודים מתחילים בהקניית ידע תאורטי מוצק במקצועות היסוד (מתמטיקה, פיסיקה, תכנות ואלקטרוניקה) זאת במהלך שתי שנות הלימודים הראשונות. בהמשך הלימודים מתמחה הסטודנט בשני מסלולי לימוד מתוך חמשת המסלולים הקיימים (תקשורת; עיבוד אותות; אלקטרו-אופטיקה; ננו-אלקטרוניקה; ביו-הנדסה). כל מסלול מעניק ידע תאורטי ומעשי רב בתחומו. לשם העמקת הידע המעשי מלווה התוכנית במספר רב של קורסי מעבדה, הממחישים את הידע התיאורטי הנרכש ע"י התנסות אישית. המעבדות מצוידות במיטב המכשור המתקדם מסוגו.

גולת הכותרת של הכשרתו של המהנדס הינה פרויקט הסיום המבוצע לאורך כל השנה. הפרויקט מאפשר לסטודנט ליישם את הידע שרכש במהלך לימודיו לפתרון בעיה הנדסית או מחקרית. הפרויקט מתבצע בהנחייתו הצמודה של חבר סגל בכיר בפקולטה

התוכנית להנדסת חשמל כוללת ארבע מגמות:

  1. הנדסת חשמל - חד חוגי
  2. הנדסת חשמל במגמה קוונטית
  3. הנדסת חשמל במגמת נוירו הנדסה
  4. הנדסה ביו-רפואית

 

  לקבלת ייעוץ חינם ומידע נוסף אודות לימודי הנדסה צרו קשר 

Phone number טל: 03-5317733 שלוחה 1

link to whatsup

WhatsApp: 052-3956306
Email Icon Engineering.Faculty@biu.ac.il
Facebook Logo https://www.facebook.com/Engineering.biu